|
|
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko | |
[ 2008-05-23 ] |
Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007 - 2013
Część 12
2. STRATEGIA ROZWOJU
2.1. Cele programu i ich zgodność z krajowymi dokumentami programowymi i regulacjami unijnymi
Z przeprowadzonej analizy SWOT Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynika, iż jedną z głównych barier hamujących rozwój gospodarczy Polski i jej regionów jest brak dobrej i sprawnej infrastruktury technicznej oraz społecznej. Sytuacja taka przyczynia się do niewielkiej liczby znaczących inwestycji zagranicznych tworzących nowe miejsca pracy. Stwierdzenie to potwierdzają opinie zagranicznych [więcej ] |
| | |
|
|
Ożyje linia kolejowa Wrocław Główny – Świdnica – Jedlina Zdrój | |
[ 2018-11-02 ] |
Przypomnijmy… Linię budowano w dwóch etapach w latach 1884 – 1885. Była
to linia lokalna, ale atrakcyjna ze względów turystycznych oraz
aktywizująca miejscowe ośrodki oraz umożliwiająca okolicznym mieszkańcom
dojazdy do i z pracy do Wrocławia, Świdnicy czy Wałbrzycha.
[więcej ] |
| | |
|
|
|
[ 2008-08-15 ] |
O kierunkach rozwoju, przygotowaniach do EURO 2012, zagadnieniach dotyczących bezpieczeństwa podróżowania popularną w Trójmieście „eskaemką”, mówi Andrzej Osipów - prezes „PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście”.
Aktualna sytuacja firmy
Sytuacja firmy PKP SKM jest stabilna. Z roku na rok poprawia się kondycja finansowa Spółki i wzrasta zysk. Rosną przychody ze sprzedaży biletów i przewozimy coraz więcej podróżnych. W związku z tym już od 2008 roku Spółka może przeznaczać na inwestycje ponad 27 milionów złotych rocznie. Kondycja Spółki jest bardzo dobra, i nie ma [więcej ] |
| | |
|
|
"PKP Energetyka" podsumowuje pierwsze półrocze | |
[ 2008-10-10 ] |
Wyniki finansowe „PKP Energetyka” w pierwszym półroczu 2008 roku są zgodne z przewidywaniami. Przychody Spółki wyniosły ok. 1 mld zł, co przełożyło się na zyski rzędu 12 mln zł. W podziale według świadczonych usług rozkładają się odpowiednio: 47% energia trakcyjna, 16% energia nie-trakcyjna, 13% usługi związane z siecią trakcyjną, 24% pozostałe usługi. W perspektywie całego roku zaplanowany przychód, to ok. 2 mld 200 mln zł.
Energia
W ciągu 6 miesięcy 2008 roku „PKP Energetyka” sprzedała ogółem 1,8TWh energii elektrycznej, czyli o 3,2% więcej w stosunku do tego [więcej ] |
| | |
|
|
Lider Transportu Szynowego 2007 | |
[ 2008-12-05 ] |
12 listopada 2008 roku już po raz drugi, w warszawskim Domu Technika odbyło się wręczenie nagród Lidera Transportu Szynowego - konkursu organizowanego przez redakcję czasopisma „Transport i Komunikacja” pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Transportu Kolejowego, Komitetu Transportu Polskiej Akademii Nauk oraz związku pracodawców Forum Transportu Szynowego.
12 listopada br. w warszawskim Domu Technika odbyła się już po raz drugi ogólnopolska konferencja organizowana przez związek pracodawców Forum Transportu Szynowego oraz Stowarzyszenie Inżynierów i Techników [więcej ] |
| | |
|
|
Ćwierć miliarda zł na zwiększenie bezpieczeństwa na 182 przejazdach kolejowych | |
[ 2017-11-03 ] |
Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz
likwidacja ograniczeń prędkości - to efekty modernizacji 182 przejazdów
kolejowo-drogowych w całym kraju. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
podpisały umowy na realizację prac w ramach projektu wartego 256,7 mln
zł.
[więcej ] |
| | |
|
|
Więcej dobrej energii od PKP Energetyka | |
[ 2009-10-23 ] |
W pierwszym półroczu br. PKP Energetyka SA sprzedała znacząco więcej
energii elektrycznej, na zasadach TPA, zarówno klientom indywidualnym,
jak i instytucjonalnym.
Klienci indywidualni coraz chętniej wybierają ofertę PKP Energetyka SA.
W pierwszym półroczu 2009 roku Spółka odnotowała wzrost o 2670,9%
wielkości sprzedaży energii elektrycznej (na zasadach TPA) w porównaniu
z analogicznym okresem ur. Obecnie PKP Energetyka SA dostarcza im 1.046
MWh.
[więcej ] |
| | |
|
|
Prognoza oddziaływania na środowisko Programu budowy i uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce | |
[ 2010-10-29 ] |
Prognoza oddziaływania na środowisko
Programu budowy i uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce
Warszawa, czerwiec 2008 r.
Część 22
Część III – Ocena wpływu na środowisko
10. Stan środowiska – c.d.
5. Czy proponowane działania przyczyniają się do ograniczenia emisji
hałasu oraz liczby osób narażonych na hałas ponadnormatywny?
[więcej ] |
| | |
|
|
|
[ 2015-10-30 ] |
W zalewie informacji niekiedy trudno odszukać te dotyczące konkretnych
tematów. Redakcja, co dwa tygodnie - skupiając się wyłącznie na tematyce
kolejowej - proponuje Czytelnikom swój subiektywny przegląd prasy.
Zachęcamy do czytania i komentowania.
[więcej ] |
| | |
|
|
|
[ 2011-10-28 ] |
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej
DOLKOM Sp. z o.o. istnieje od roku 1954, tak więc w roku 2004 obchodziło
50-lecie działalności.
[więcej ] |
| | |
|
|
|
|