|
|
"SEMAFOR": podjęliśmy próbę przekazywania na łamach "Semafora" informacji i wiadomości, które mamy nadzieję zainteresują naszych czytelników; informacji których nie znajdziecie na łamach oficjalnych dzienników....
WOLNA DROGA: Choć poszukiwanie prostych rozwiązań jest osadzone głęboko w podświadomości, a nieskomplikowany obraz rzeczywistości jest wygodny, nie zmusza do choćby chwilowej zadumy, do uświadomienia prawdy o traconym wpływie na własne losy, na otaczający świat - od poszukiwania prawdy nikt nas nie zwolni. |
|
|
|
|
Piątek, 19 kwietnia 2024 r. |
|
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Tymon
|
|
|
|
|
|
|
|
Halo, tu redakcja "Wolna droga" | |
[ 2005-10-28 ] |
Chyba ponad 95% prezesów, dyrektorów i naczelników w PKP, to są faceci. Jakie mamy PKP, widać gołym okiem... Znam jedną dolnośląską sekcję, w której kiedyś przez lata była naczelnikiem kobieta. Był wtedy ład i porządek. Teraz, gdy rządzi facet, jest bałagan, donosy, parszywa atmosfera, szczuje się na siebie pracowników, a podwyżki dostają tylko „zasłużeni”.
Kolejny raz Pan Prześluga leje wodę. To właśnie dzisiaj obecny „Kurier PKP” jest czasopismem mało popularnym. Brak w nim kolejarskiego zacięcia, ponieważ dziennikarze jeszcze tam pracujący nie mają kolejarskiego [więcej ] |
| | |
|
|
Wybory, wybory i po wyborach | |
[ 2005-10-14 ] |
Bierny, leniwy, obojętny nawet na swoją przyszłość i przyszłość firmy, która daje im pracę, która pozbawiona należnych jej pieniędzy będzie się dalej zwijała, zamykała linie, a co za tym idzie redukowała zatrudnienie - tak można z grubsza określić kolejarski elektorat po ostatnich wyborach parlamentarnych.
Jedna z największych grup zawodowych w Polsce, z setkami tysięcy byłych kolejarzy, będzie miała w Sejmie dwóch posłów i jednego senatora. Będą nimi Elżbieta Pierzchała z Katowic, Krzysztof Tchórzewski z Siedlec i Stanisław Kogut ze Stróż.
Na nic się zdały apele administracji, działaczy [więcej ] |
| | |
|
|
|
[ 2005-09-23 ] |
Lat 41, w PKP od 1979 roku, zaczynał m.in. jako pomocnik maszynisty, od 1989 roku - maszynista. Obecnie pracuje w CM Bydgoszcz.
Od 2001 roku przewodniczący koła ZZM w [więcej ] |
| | |
|
|
|
[ 2005-07-22 ] |
Jan Janik, poseł RP (SLD), o sądach:
„Ja nigdy nie komentuję wyroków sądowych, zwłaszcza przed ich [więcej ] |
| | |
|
|
|
[ 2004-10-15 ] |
Ola, to jest cała prawda, „lub czasopisma”.
Źródło: [więcej ] |
| | |
|
|
Halo, tu redakcja "Wolna droga" | |
[ 2004-10-01 ] |
Dojeżdżam do pracy we Wrocławiu na godz. 6 rano z kierunku Legnicy. Mój zakład pracy nie leży blisko stacji kolejowej (Wrocław Nowy Dwór). Muszę jeszcze jechać autobusem. Dojeżdżam na 6.15. Szef na razie idzie mi na rękę, ale jak długo? Nadmieniam, że do Legnicy też nie dojedzie się od strony Wrocławia na godz. 6. A nie trzeba wam kolejarzom mówić, że niektórzy zaczynają pracę od 6 rano. No to, kto układa ten rozkład jazdy? Krasnoludki?
Jestem związany z ruchem pociągów i chciałem się podzielić z wami pewnymi spostrzeżeniami. Obserwuję pociągi prywatnych operatorów i każdy wagon w takim [więcej ] |
| | |
|
|
Halo, tu redakcja "Wolna droga" | |
[ 2004-06-25 ] |
Mówi się, że w państwie prawa, że prawo nie może działać wstecz.
Kiedyś honorowi dawcy krwi dostawali bilet sieciowy. Było to swoiste dowartościowanie ludzi, którzy dzielili się z innymi darem życia. Teraz im to zabrano, ale ani jeden związek, czy związeczek, nie zaprotestowały, choć powinne były to zrobić, bo miało miejsce bezprawie, a oddawana przez nas krew ratowała życie wielu innym ludziom.
Wynika więc z tego, że po 15 latach transformacji, mamy państwo bezprawia, bo zabiera się ludziom coś, co nabyli z mocy prawa. Wychodzi więc na to, że jesteśmy bardzo podobni do republiki, może nie [więcej ] |
| | |
|
|
Halo, tu redakcja "Wolna droga" | |
[ 2004-06-11 ] |
Jestem uważnym czytelnikiem Waszej gazety. Niestety brakuje mi w niej aktualnych odniesień do bieżących spraw PKP, takich jak np. szukanie przyczyn pogarszającego się stanu infrastruktury kolejowej, nieudolne zarządzanie spółkami przez powołanych przez SLD Prezesów, w tym Męclewskiego i innych, niechlujstwo prawne związane totalnym bałaganem legislacyjnym w kolejowym prawie wewnętrznym (oprócz omawiania prawa pracy uważam, że należałoby podawać interpretację przepisów wszystkich instrukcji, z R1 na czele), koszty utrzymania wszystkich rad nadzorczych i zarządów spółek kolejowych działających [więcej ] |
| | |
|
| | |
|
| |
|
|
|
|
Copyright "Wolna Droga" |
|
|
|
|
|