"SEMAFOR": podjęliśmy próbę przekazywania na łamach "Semafora" informacji i wiadomości, które mamy nadzieję zainteresują naszych czytelników; informacji których nie znajdziecie na łamach oficjalnych dzienników....

WOLNA DROGA: Choć poszukiwanie prostych rozwiązań jest osadzone głęboko w podświadomości, a nieskomplikowany obraz rzeczywistości jest wygodny, nie zmusza do choćby chwilowej zadumy, do uświadomienia prawdy o traconym wpływie na własne losy, na otaczający świat - od poszukiwania prawdy nikt nas nie zwolni.

 
Piątek, 19 kwietnia 2024 r.
Imieniny obchodzą: Adolf, Leon, Tymon
 
WARS SA – konsekwentny rozwój
[ 0000-00-00 ]
WARS SA podsumowuje 18 miesięcy intensywnych działań mających na celu konsekwentny rozwój firmy oraz udoskonalanie oferty i poziomu obsługi Klienta. W tym czasie spółka z sukcesem zakończyła wdrażanie programu jakości pod nazwą Nowa Linia Obsługi, w ramach którego zmieniono wystrój i wyposażenie obsługiwanych przez WARS wagonów oraz wprowadzono istotne zmiany do oferty gastronomicznej. Rozpoczęto także dofinansowany ze środków unijnych program szkoleń dla stewardów wagonów sypialnych, a także otwarto pierwsze lokale dwóch sieci gastronomii stacjonarnej – Green Patio i Piada Bar. W tym samym czasie wyniki badań satysfakcji Klientów WARS, przeprowadzone przez Instytut GfK Polonia wykazały znaczący wzrost liczby osób bardzo dobrze oceniających oferowane przez spółkę usługi. Rok 2010 spółka zamknęła przychodem ze sprzedaży na poziomie 63.496 tys. zł.

Kompleksowy program poprawy jakości usług gastronomicznych pod nazwą Nowa Linia Obsługi (NLO) firma rozpoczęła w 2008 roku. W jego zakres weszły takie elementy, jak:
  • nowe menu wzbogacone o elementy kuchni włoskiej;
  • ujednolicenie wystroju wnętrz wagonów i ubioru załóg;
  • wprowadzenie piady – nowej na rynku polskim potrawy włoskiej;
  • nowoczesne procedury przygotowania posiłków;
  • kompleksowy system szkoleń załóg gastronomicznych;
  • system kontroli i oceny usług oparty na raportach tzw. Tajemniczych Gości.

WARS SA, jako jedyna Spółka cateringu kolejowego w Europie, we własnym zakresie zmodernizowała wnętrza niemal wszystkich dzierżawionych od przewoźnika barowych wagonów gastronomicznych.
W kwietniu 2011 r. Spółka rozpoczęła kompleksowy program szkoleń dla ponad 830 uczestników, w tym przede wszystkim stewardów obsługujących wagony sypialne i kuszety w pociągach nocnych spółki „PKP Intercity”, które przyczynią się do podniesienia jakości obsługi oraz bezpieczeństwa pasażerów.
Na przeprowadzenie szkoleń firma uzyskała dofinansowanie w kwocie blisko 900 tys. zł w ramach projektu „Program Operacyjny Kapitał Ludzki” współfinansowanego przez Unię Europejską. Rozpoczęte w maju br. szkolenia potrwają do grudnia roku 2012.
W lutym 2010 r. firma uruchomiła pierwszą, pilotażową restaurację z sieci „Green Patio”. Specjalnością Green Patio są zdrowe potrawy przygotowywane ze starannie dobranych składników, opracowane we współpracy z dietetykiem.
W karcie znaleźć można informacje o właściwościach odżywczych i zdrowotnych serwowanych dań. W ofercie restauracji znajdują się produkty oznakowane certyfikatem „Fair Trade”, który jest gwarancją uczciwego podejścia dostawców produktów spożywczych, w tym kawy i herbaty, do zasad handlu i praw pracowników. Dodatkowo, od początku swojej działalności, restauracja jest miejscem całkowicie wolnym od dymu tytoniowego. Pierwsza restauracja Green Patio usytuowana jest w centrum Warszawy, przy ul. Nowogrodzkiej.

Więcej już 3 sierpnia...
Copyright "Wolna Droga"
[X]
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.